19 iulie 2009

În lucru...


Dupa o perioada mai nasoala din punct de vedere organizatoric de astazi incep sa lucrez cu termene limita de finalizare pe care mi le impun.
Am inceput sa lucrez concomitent la doua proiecte. Primul este scenariul (cred ca nu il voi termina niciodata) la "Pescarusul" de A.P. Cehov. Trebuie modernizat textul, rearanjate anumite scene, scoase unele scene si introduse altele noi.
Al doilea proiect este un text a carui idee mi-a venit astazi. Titlul este provizoriu "live.ro". Astazi am scris 3 pagini. Mi-am propus ca termen de finalizare al textului data de 28 august. Voi reveni cu actualizari.

2 comentarii:

  1. spor la treaba si multa inspiratie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te mai tot atata pe tine. proiectul cu pescarusul incepe in toamna. iti pun eu deadline, 15 septembrie! iaca, am zis, am zis!

    RăspundețiȘtergere