2 februarie 2010

I think I saw you try


Aşadar situaţia e următoarea: avem muzica care îmi place, avem o femeie frumoasă şi sunt eu. Ce ne mai lipseşte? Ne lipseşte tocmai dansul nostru pe această muzică. Dar e de la sine înţeles că acest dans nu va avea loc niciodată. Iar dacă e de la sine înţeles înseamnă că poţi să-ţi vezi toată viaţa, de la un capăt la altul. Şi poţi să vezi că în viaţa asta vei avea parte de multe. Vei avea carieră, realizări ale ambiţiilor personale, bani... toate astea însă ducă-se dracului dacă dansul ăsta ridicol şi stupid nu va avea loc. Şi chiar că nu va avea loc! Atunci se naşte întrebarea: la ce bun că există cântecul ăsta, la ce bun există femeia asta şi la ce bun exist eu.

fragment din "Planeta" de Evghenii Grişcoveţ

7 comentarii:

  1. pai, sa vezi. exista o asa numita ironie a vietii. care evident, se aplica fiecarui muritor. si se manifestas astfel.
    te uiti la tine in oglinda. uau! ce super! prietena ma iubeste. fac ce-mi place. am prieteni buni. am amintiri frumoase. dar nu am...
    si iti dai seama ca nu ai ceva minuscul, ceva mic dar care defapt e pasul catre fericirea suprema a vietii tale.
    asa e si in ceea ce ai scris(sau cel putin asa vad eu). ai iubita, ai muzica, dar nu ai dansul. acea mica chichitza care face diferenta intre fericirea monotona si aceea care da, da ritm vietii.
    imi pare bine sa iti gasesc blogul. am sa revin. te invit la o vizita pe blogul meu care e ca si casuta mea. sunt ca un melc cu-n blog in spate, pe post de cochilie, pe post de adapost. poate asta ma face mai melc ca melcul.

    RăspundețiȘtergere
  2. mmm. poate nici unul nu l-a invitat încă la dans pe celălalt şi fiecare stă şi aşteaptă. io zic că dansul tot se va petrece cândva. din varii motive cred asta. şi şi tu crezi asta. din alte motive, da o crezi. că dacă n-ai face-o, ai opri muzica şi ai ieşi din cameră.
    'neaţa! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. "What's true in our minds is true, whether some people know it or not."

    RăspundețiȘtergere
  4. poate intr-o zi...
    n-ai de unde sa stii incotro bate vantul...sau ritmul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cost de oportunitate:-) ce pierd in timp ce fac analiza pe text? poate un dans, poate mai multe, poate nimic. si nu cred ca gasim raspunsul intr o carte

    RăspundețiȘtergere