24 decembrie 2010

Fuck WhiskyBull


Concert Orion în Office. Lume multă. Veselie. Etc. Am dat peste cap câteva pahare de whiskybull, apoi m-am îndreptat cătinel către casă. Lejer, relaxat, chiar foarte relaxat. 3.00AM. Nimic nu avea să prevestească ce a urmat. Ajung acasă. Carlos sare pe mine. Mă pun în pat. Carlos lângă mine. Şi începe coşmarul. Închid ochii. Nu am somn.Bun. Încep să număr oi. Ajung pe la 437. Îmi dau seama că e deja ridicol. Apoi realizez că am numărat doar oi albe (prea multe desene animate) şi ca într-o turmă reală de oi sunt oi de mai multe culori. Încep să le alternez: albe, negre, gri, roşcate (pana mea. sunt oile mele). Mă uit la ceas. 4.00AM. Pun un film. Pe la jumătatea filmului îmi dau seama că e o problemă mare. 5.20AM. Mai număr o turmă de oi, apoi mă gândesc că poate problema nu e la mine, ci la oi. Hai să număr altceva. Ce?. Covoare, că doar numai asta am auzit în ultimele zile. Şi îmi aduc aminte de covoarele de acasă de la ai mei, alea din copilărie. Ştiam şi unde era o pată că vărsasem ceva şi chiar şi colţul de covor pe care îmi căzuse ţigara când eram prin a noua. Sincer nu credeam că un om poate să reţină un număr atât de mare de covoare.6.00AM. Încep să joc „memorie” singur. Să văd câte cuvinte pot să reţin. Îmi dau seama că sunt bun.6.45AM. Deschid TV.6.46AM. Închid TV. Încep să îmi fac lista de cumpărături de Crăciun. E scurtă. Îmi dau seama că am tot ce îmi trebuie. 7.00AM. Văd că răsare soarele. Mă ridic. Carlos se ridică şi el şi pleacă să doarmă în bucătărie. Îmi cer scuze că l-am deranjat şi pun aparatul pe trepied. Fac nişte poze, apoi repede înăuntru că e frig. Descarc pozele. Îmi dau seama că nu am nici cele mai elementare noţiuni de fotografie. 7.30AM.Mai fac o ultimă încercare cu oile. Adorm. Nu ştiu cum. Nu ştiu de ce. Jur erau aceleaşi oi. Prin somn aud un sunet de telefon. Mă trezesc. 8.00AM. Ceva mesaj cu reni şi cu îngerasi. Trimit răspuns un mesaj cu foarte multe... ler. Încerc să dorm. Nu mai pot să dorm. Deci, FUCK WHISKYBULL!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu