26 decembrie 2010

Rugăciune

Vreau să vă rog să vă rugaţi împreună cu mine. Dacă nu vă rugaţi cu mine nu va deveni realitate. Vă rog să vă ridicaţi şi să repetaţi această rugăciune împreună cu mine.

Doamne Dumnezeule atotputernic şi milostiv ascultă umila mea rugă. Apără-mă şi fereşte-mă de cel rău şi asigură-te că toţi duşmanii mei vor muri. Fă ca norocul să fie cu mine în tot ceea ce fac în timp ce duşmanii mei eşuează şi se distrug unul pe celălalt.

Te rog să-mi dai toate acele lucruri pe care eu le vreau ca să fiu fericit.

Te rog să mă faci bogat ca să îmi permit toate acele lucruri care mă vor face fericit.

Îndeplineşte-mi toate dorinţele oricât de stupide sau egoiste ar fi.

Te rog fă ca toată lumea, bărbat sau femeie, să se îndrăgostească nebuneşte de mine.

Te rog fă să sufere toţi cei care m-au făcut să sufăr.

Te rog să-mi dai puterea şi înţelepciunea să-i manipulez pe oameni în aşa fel încât ei să facă ceea ce vreau eu.

Ajută-mă Doamne să înţeleg de ce unii oameni sunt atât de inutili încât nu merită să trăiască.

Ajută-mă Doamne să tolerez acei oameni care nu vor face ce vreau eu.

Îţi ofer Doamne această rugăciune pentru că mi-e frică de tine şi mi-e frică pentru că simt că suntem cu toţii singuri şi că nu ne avem decât unul pe celălalt. Şi de aceea Doamne cred în Tine cu toată fiinţa.

Amin şi Noapte bună.

Me and the real world by Broken Gopher Inc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu